Tjenamoss

Hade egentligen inte tänkt skriva något här idag men nu känner jag ändå att jag måste skriva av mig några rader.
För det första ber jag er snälla SLUTA tjata om djuren. Jag skrev ganska nyligen igen varför de inte kommer tillbaka i rummet och jag vill inte tjata mer utan ber er att respektera det här , annars kommer jag att göra som många andra gjort före mig nämligen att sluta.
För jag orkar verkligen inte med mer tjat och elaka kommentarer , det gör jag verkligen bara inte.
Har ni inget bra att säga om mig och/eller mina intressen tycker jag att ni ska vara tysta istället för att sitta och kränka andra människor.Det är så fruktansvärt onödigt att göra illa någon annan som man inte känner och såra den personen, tycker ni inte det ?
Att lära sig ta hänsyn är något alla får göra och jag tror ni skulle tycka lika illa om någon sa de där sakerna till er.
Eller är det bara jag som har jag helt fel nu ?
Bara idag har jag fått höra att jag ska LÄRA mig ta fram djuren genom tjat från en tjej och en annan hade skrivit en nedsättande kommentar på min ena modellhäst här på bloggen.
Jag vet inte vad som är mest barnsligt faktiskt , båda delarna känns lika illa. Varför inte bara acceptera varandras olikheter istället för denna attityd där det går ut att hacka på folk ?
Nej det fattar jag verkligen inte men nu ska jag gå och fundera på min teckning lite igen. ciao på återhörande,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0