Krax Krax

Nu ska jag försöka ta och kraxa igång här.
Då menar jag att det verkligen låter bitvis som att jag har svalt en kråka och då menar jag en hel stor med fjädrar och allt.
Fast jag kan inte avgöra riktigt om det är en kråka eller en trast.
Det enda som är riktigt säkert är att det låter väldigt hest så det blir att vila i soffan idag och dricka varmt.
Dessutom vet jag inte riktigt vad som faktiskt är värst med en sommarförkylning så här..hostattackerna eller att vara heltätt i näsan. Jag brukar ju säga att det känns lite som man är en gnu som stått på nosen i leran. Har kanske ingen aning om hur en sådan känner sig men man kan ju i alla fall föreställa sig själva känslan. Så visst kunde läget vara bättre så här sista veckan innan semestern men det kunde ju vara sämre med och en förkylning går ju ändå över även om det känns segt och jobbigt när man är mitt uppe i den.Man får helt enkelt försöka göra det man orkar något mer kan man ju inte orka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0