Jag skulle aldrig...

Jag skulle aldrig ha sagt att jag började bli bättre för det blev precis tvärtom, det blev sämre.Fick nattens sömn förstörd av slemhosta också gör det ont i halsen hela tiden, ja ni vet lite sådär att det bränner.
Dessutom har jag varit väldigt tätt i näsan med som om det inte räckte med det där andra. Så man kan verkligen säga att det är till att ha maximal otur just nu. Visst kanske jag borde ligga och vila men samtidigt så blir man ju uttråkad på det med . Hellre att jag försöker hålla mig sysselsatt med något just nu så jag inte behöver tänka på förkylningen. Började dessutom på ett intressant projekt mitt uppe i allt...måste fundera på hur jag ska fortsätta med det nu då pappret visst inte räckte till.
Vad det är ? Ja det kanske ni får se här när det väl blir klart , ni får väl hålla ögonen öppna men det lär dröja ett tag eftersom jag just börjat med det.
Man kan med andra ord säga att det verkligen är typiskt. V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0