Hejsan på er

Hejsan hoppsan.
Tänkte skriva några rader här idag med.
Börjar ju komma igång med nya datorn nu äntligen, det tar ju några dagar att installera allt som måste in innan man kan återgå till det vanliga igen.
Men nu så är jag tillbaka , nåja riktigt borta var jag kanske aldrig bara mindre aktiv än vanligt också för sommaren.
Lika spännande är det också att se om man minns alla lösenord man har :p redan konstaterat att jag glömt ett men det löser sig nog.
Såg länge ut att bli regn en dag till här men just nu ser jag en del blått mellan molnen.Annars har det varit en rätt lugn dag idag, hjälpt pappsen att rensa ogräs från parkeringen vid deras hus.Det har sina nackdelar med att ha underlaget i grus men det är så tråkigt med asfaltsdjungel överallt.Var dessutom ut och matade talgoxarna imorse och ungarna har inte riktigt lärt sig vad man kan äta än varpå den ena provade på att äta mina fingrar.
Nåja det är ju tur att deras små nyp inte känns allt för mycket:)

Kommentarer
Postat av: Annika

Du skriver alltid så kloka saker på din blogg! Kram

2012-08-01 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0