God afton

God kväll alla glada MSP:are där ute.
Ja hej på er andra med för den delen.
Sitter just nu här och tänkte skriva några rader på bloggen idag samtidigt som jag ser på friidrotten på
Kanal 4..tror visst att det är Folksam Cup eller något sådant.
Hur som helst så har jag dragits med en seg förkylning som ni vet sedan i Lördags.
Först nu jag börjar få tillbaka orken och känna att jag kan göra något men jag har fortfarande snuva, ont i halsen och världens rethosta kvar.
Men det är i alla fall bättre än vad det har varit så jag tror det är på väg att gå åt rätt håll igen :)
Så det är därför jag har legat lågt och inte varit inne så mycket på MSP överhuvudtaget på sistone dessutom är det så jobbigt med alla som ständigt tjatar på mig om att bli vän, bästis osv.
Läs här istället och acceptera när jag säger nej , det blir helt enkelt för jobbigt till sist med alla som tjatar och de flesta vill bara bli vän för sin egen framgång öm det verkar.
Det är få som verkligen är intresserade av att chatta som kompisar gör och tyvärr verkar många bara tänka på att bli kända.
Blir jag vän eller bästis med någon är det helt enkelt för att jag vill det och inte för att någon annan vill eller säger att jag ska bli kompis med den.
Vill verkligen inte tjata om det här som vissa säger att jag gör men VARFÖR behöver jag göra det då ?
Jo för att vissa inte lyssnar och visar hänsyn utan behandlar folk som luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0