ARG

Nej nu är jag fly förbannad. Nu får det verkligen räcka och vara nog.
Jag blir så less på vissa som spelar MSP ibland så det inte är klokt.
Fick ett nytt mejl från x som absolut tyckte att det var jag som var otrevlig och inte respekterade hennes vilja genom att inte ha ut djuren igen. Om det är någon som inte visar respekt och hänsyn i det här läget om någon så är det väl hon som fortsätter att tjata på mig.Detta trots att jag förklarat både här på bloggen och i mina Artbooks varför jag inte lägger ut booniesarna igen.
Tyvärr gör den här mentaliteten från folk att det skulle vara mitt fel att de inte längre kan tjäna starcoins att jag seriöst överväger att sluta för att jag inte längre orkar med tjat och folk som försöker skylla ifrån sig när de själva behandlar andra som luft.
Nej det är verkligen ingen trevlig attityd som jag gillar, verkligen inte och varför skulle jag vara snäll och ha booniesarna framme när jag blir bemött på det sättet av vissa ?
Nej jag trodde att MSP var en sida man skulle spela på, prata med vänner på och ha trevligt inte att man skulle behöva känna som jag nu känner.
En del skriver saker till mig som tjatmoster bland annat men jag tror inte de reflekterar över arför jag ständigt måste ta upp vissa saker för att påminna andra, tänk efter innan .
För jag kan säga till er , visst vissa kanske tycker att jag är hård, otrevlig och respektlös men det är oftast för att man inte respekterar mig och lyssnar på mig från början.Dessutom så är jag oftast ärlig med vad jag tycker,tänker och känner & jag vågar stå för mina åsikter men jag är ledsen om några tycker att jag är elak för inte allt för ofta får jag höra irl att jag är för snäll, att jag faktiskt inte säger ifrån som jag borde många gånger.Dock tål jag inte när andra försöker snäsa åt mig och säga åt att jag ska lära mig något, åtminstone inte när de är yngre och försöker sätta sig över mig. Den attityden gillar jag inte alls för jag är förmodligen mycket äldre än de flesta på sidan och jag har alltså varit med om så mycket mer i livet och har större erfarenheter, visst jag  kanske tar i ibland och säger åt folk hur de ska agera i vissa situationer men jag ger mer råd än att försöka tvinga på någon något.
Dessutom tror att vem som helst skulle kunna tappa tålamodet med tillräckligt mycket tjat och ovett från folk.
Gillar ni inte min stil och vem jag är, så fint men låt bli att att kolla in här dåeller att kommentera och säga de saker jag fått höra då, för erat nedvärderande sätt får mig bara att känna mig ledsen, kränkt och arg och det tycker jag inte att någon ska behöva bli när allting so det handlar om egentligen bara är ett spel.

Kommentarer
Postat av: Lisen188

Hej Connie, jag vet at folk är så oh du kmr inte ägga ut dina bonniesar så gör du rätt tills dom förstår attt det inte går ut på SC :)

2012-07-23 @ 09:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0