SUCK

Hur många gånger ska jag egentligen behöva säga att jag INTE accepterar några vänförfrågningar rakt av?
Visst ni kan skicka dem men jag raderar dem bara.Hur ni ska göra då för att bli vän med mig?
Jag vet inte , ni har inte tänkt på att det går att MAILA och lära känna en person den vägen ?
Eller ni kanske bara bryr er om VIP, kändisskap och höglvl men det gör inte jag för det finns faktiskt riktiga personer bakom gubbarna men det verkar många av er ha glömt bort i rena brådskan över att bli något.
Dessutom så tycker jag verkligen ILLA om er som försöker sprida ut rykten om mig bara för att ni egentligen inte vågar erkänna att ni är avundsjuka.
Så lägg av med det, jag har inte fått Connie gratis om ni trodde det, jag har betalat för VIP och slitit ett okänt antal timmar för att bli den level jag är på så kom inte och säg något som inte stämmer för det ni säger gör mig arg,ledsen och mest av allt så blir jag sårad av vissas elakheter och trakasserier.
Är det så ni vill att man ska gå runt och känna när man loggar in på moviestarplanet.se eller hur tänker ni ?
Jag trodde MSP var en sida där man skulle ha roligt i alla fall :/ och inte där man skulle behöva råka ut för sådana här tråkiga saker.
Fråga heller INTE om ni kan få gubben för jag skulle aldrig ge den vidare till någon jag inte känner på riktigt eller någon som jag inte vet om jag kan lita på bara så ni vet OM/NÄR jag slutar.
Nu till något annat men ändå med MSP koppling. Har ni försökt att rita en MSP figur?
Det har jag gett mig in på och..det gick väl sådär , kanske lägger upp ex här sedan när jag blivit lite bätte men en sak jag kommit fram till: Det går bara inte att rita tjejer med den huvudformen.
Fråga mig inte men så är det eller så är det bara så att det är mycket knepigare men jag har försökt och det ser helkonstigt ut.

Kommentarer
Postat av: Georgina01 på MSP

Hej, Jag tycker väldigt synd om dig, nån har trott att jag varit nån annan och anklagat mig för elaka saker och det är inte skysst.



Så jag vet lite hur det känns men långt ifrån hur du måste känna dig... :'(



Men till den roliga delen av inlägget: Jag har oxå försökt att rita avmin gubbe, det var typ omöjligt så jag gav upp och kalkade...

(tog upp min gubbe stort i en ArtBook)

2012-01-24 @ 15:35:34
URL: http://galnamspare.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0