Fick en liten fråga

Fick en liten fråga när jag var inne på MSP häromdagen.
Det var någon som undrade vad jag gör när jag är inne och det tänkte jag svara på nu så att ni alla ser :)
För det mesta sköter jag om mina boonies, gör film , artbooks,spelar spel , chattar med någon av mina vänner men oftast så kanske ni ser mig ute i chattrummen när jag samlar starcoins och försöker fånga autografer.
Med andra ord så gör jag en massa saker helt enkelt och över det så kanske det blir någon MSPTV ibland när jag inte är totalt från datorn och gör annat förstås :P
Fast nu tror jag ändå att jag besvarat frågan rätt bra på vad jag gör men jag har en liten fundering åt er med, fick en rätt elak kommentar i chat för några dagar sedan. En tjej skrev något i stil med det här;

-Alltså inte för att vara elak men de kläder du har på dig nu är inte så speciellt fina.

Tycker ni att det är okej att säga så till någon som man räknar som sin vän ?
Det tycker då inte jag, man kan istället säga att nej de kläderna du har på dig nu är inte riktigt i min stil istället för att säga ; nej de är inte så fina.
Eftersom det låter mer elakt än att säga att något inte är fint.
Sedan försökte hon säga att alla har olika smak med , men då kunde hon ju varit tyst istället och låtit bli att komma med den nedsättande kommentaren helt enkelt :-

Kommentarer
Postat av: lovergirl <3

nee det ee ingte schysst du har jätte fina kläder beundrar dig finis och sötis ps älskar ditt rum och alllat annat som ee ditt

2012-03-01 @ 16:20:23
Postat av: Cizzi cool

Hej! det var elakt det hon sa.Jag är typ varenda dag i ditt rum.Det är sjukt mycket som gillar ditt rum.Massor har var elaka mod mig men när jag säger sluta så gör dom inte det

2012-03-04 @ 11:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0