Boonies i all ära

Sm ni alla redan vet är jag totalt booniefierad, så det behöver jag knappast säga.
Kanske var det jag som uppfann det ordet vem vet. Kollar man i ett lexikon tror jag att den betydelse som skulle stämma bäst in vore: person som är tokig i sina boonies.
Fast boonies i all deras ära vad är de egentligen till för mer än att vara luddiga och söta ?
Just det ..vem mer än jag skulle tycka att det vore roligt om det hände något mer kring booniesarna på MSP?
Varför inte ett spel där det är viktigt vilken level boonisen eller ens petpet är på, kanske en slags talangshow så att det faktiskt spelar någon roll att man lär dem en massa tricks.
Eller varför inte en hinderbana eller kanske en utställning?
Helt klart är att åtminstone jag skulle tycka att det vore roligt om det hände något mer på den fronten, liksom varför ska man annars träna booniesarna en massa om man inte ens kan få dem att göra tricken i filmerna ?
Det kanske ändå är det första som jag tycker borde fixas till, kanske inte alla tricken upp till level tio men åtminstone de fram till level fem eller något åt det hållet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0