Tillbaka

Det blev en liten frånvaro.
I alla fall som det ser ut just nu, fick den andra datorn igår.
Har visserligen inget ljud på den än men allt annat fungerar som det ska och den är snabbare än min gamla.
Så nu är jag alltså på banan igen.
Får visserligen göra om Sims men jag behöver i alla fall inte börja ända från början och det kanske är en liten tröst.
Dessutom vet jag ju var sakerna finns så jag ska börja med det idag har jag tänkt mig så jag kommer igång helt enkelt.
Dessutom undrar jag varför folk ska envisas med att göra kort filmer forfarande ?
Man tjänar ändå inget på det utan det gör bara den som har gjort dem som faktiskt får fame, för hur kan jag annars ha tjänat så mycket mer än tex Tim95 som är högre lvl än mig ?
Jo svaret: Jag har samlat.
Undrar ni vad jag menar och hur det kan ha sig så har jag skrivit en gång om det förut här och då la jag också ut bilder som visar vad jag menar men jag lägger upp dem igen så hoppas jag att ni förstår bättre hur det hänger ihop.Men för att se vad ni verkligen har tjänat ska ni kolla under Highscores, tjänat.



Dessutom tänkte jag fråga om ni också är besvikna på kalendern ?

Kommentarer
Postat av: Badbollen :)

Jo lite besviken på kalendern blev jag allt, inte minst när jag upptäckte att det var så gott som samma saker som förra året, lite annat utseende bara... :P

2012-12-04 @ 10:48:36
URL: http://msppyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0