Hoppla hejsan

Hejsan på er.
Nu tittar jag in en sväng här så här dagen efter självaste julafton.
I år blev det en lugn tillställning dock utan tomte men det gjorde ju inte så mycket faktiskt. Vi åt gott och såg självklart på Kalle(fasträn det kändes väldigt konstigt med klippen, det blev ju knappt något kvar av Tomtarnas verkstad).
Sedan fick jag bara saker jag önskat i år :) och jag tillbringade den senare delen av kvällen med att börja läsa ur Sagoskeppet:Titanic och jag måste erkänna att det fartyget fascinerar mig lika mycket fortfarande, alltid hittar man någon intressant fakta.
Idag blir det annars bara en lugn dag , ska väl sitta här och fixa lite med Sims som vanligt också försöka fota nötskrikan som varit här igen, men snövallarna framför fågelbordet börjar att bli för höga så det är svårt att få någon bra bild om den inte sitter på talgbollarna eller påsen med jordnötter.
Men helt klart en fin fågel är den så det känns roligt att ha fått se en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0