Hejsan

Hejsan på er igen,
Så var det äntligen December månad och dags för julafton om 23 dagar, Inte för att det är riktigt samma när man blivit stor men det är ju fortfarande roligt att få julklappar fast det är mer tanken som räknas,
Fast det är ju fortfarande roligt när man får det man har önskat sig,
Jag har ju redan gett mig ett par julklappar själv i förskott men det är lätt hänt :P
Dessutom vet jag redan vad jag ska ge till alla i familjen så det är skönt , att bara kunna vänta på att få pyssla och slå in klapparna.
Dessutom såg man på avsnitt 1 av årets julkalender och eftersom jag är ett inbitet Greveholm fan(har till och med kvar mitt gamla dataspel) så känner jag för att ge årets Grevens återkomst betyget fem booniesar av fem möjliga :)
Bara det bådar riktigt gott inför fortsättningen och jag tycker jag känner mige en smula mer engagerad i att se den än vad jag gjort de senaste åren även om kalendrarna bitvis då har varit underhållande med.
Var ut en stväng och gick ner på stan i snövädret , kollade lite julskylning och handlade lite fika som jag ska smaska på nu när jag ska se på skidåkningen på tv,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0