Fotat

Nu ska ni få se vad jag har fångat på bild.
Tyckte jag hörde något svirr i en av parkerna idag närjag gick på jobbet lite senare än vanligt för alla anställda skulle iväg och äta jullunch.
Eller ja i alla fall nästan alla .
Hur som helst tittade jag upp och mycket riktigt en stor flock sidensvansar hade ockuperat inte bara träd utan de fanns överallt i buskarna.
Fast jag trodde ju inte att de skulle vara kvar när vi kom tillbaka sedan men de var de så jag tömde in frysvarorna &tog med mig kameran ut för att se om jag skulle lyckas med att fånga några på bild innan de hann flyga iväg och jaga mat någon annanstans.
 
 
Några  kort hann jag i alla fall med att få innan flocken flög iväg men jag såg att de återvände när jag gick tillbaka fast det var lite för kallt för att jag skulle vilja vara ute och försöka någon längre stund. 
Här är resultatet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0