Atjoo

Verkligen typiskt.
Började ju kunna av halsen för några dagar sedan och trodde inte det skulle bryta ut.
Snarare att det kunde vara katarren som var tillbaka men nu har jag åkt på en förkylning igen. Hostar, snörvlar och har mig + att jag har så himla ont i halsen igen.
Så det börjar precis som det gjorde förra gången, med samma symptom och jag börjar verkligen bli less på dessa förkylningar nu eller vad det kan vara.
Orkar ju inte göra så mycket heller mer än att sitta och slöa framför tvn, för sova kan jag knappt heller pga halsen o snuvan men jag hoppas att det inte ska bli lika segt denna gång men nu vet ni varför jag inte har uppdaterat min kalender på MSP.
Orkar helt enkelt inte, får göra delarna efteråt sedan istället när orken återvänder.
Nu ska jag bara försöka vila och kurera mig helt enkelt så återkmomer jag när jag är piggare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0