Vad tror ni ?

Vad tror ni egentligen ?
Tror ni att jag tycker det är kul att läsa kommentarer som att bloggen suger eller som någon sa att jag skulle vara omogen för att jag har jobb och spelar msp ?
Nej tack jag tycker det är mer barnsligt, larvigt och onödigt att ens komma med sådana kommentarer eftersom de flesta av er inte ens känner mig.Så låt bli och skriva sådana dumheter då, när en del av er tydligen bara är ute efter att såra andra och göra folk arga och ledsna.
Dessutom är det här bara ett spel, jag vet jag kanske inte borde reagera så starkt som jag gör heller men jag avskyr när vissa försöker trampa på andra och däröver tror att de har mer rätt att säga taskiga saker och kränka någon.
Det tycker jag är bland det elakaste man kan göra mot någon annan och varför inte bara låta det vara , tycker man att det är kul kan man väl få spela dataspel utan att någon annan ska lägga sig i eller hur ?''
För det knepiga är ju att det verkar mer ok för killar i att fortfarande spela än trots att de fyllt 20+ vad det är för oss tjejer i samma åldergrupp.
Det tycker jag är lite intressant till viss del. Vad är egentligen vuxet med kan man ju diskutera men jag lovar att då skulle det här inlägget bli mycket längre än vad jag tänkte mig från början utan jag nöjer mig med att säga att allt handlar om vad man har för erfarenheter & intressen och prioriteringar här i livet. så det är inte så enkelt att bara säga så till någon utan då får man räkna med att få svar på tal också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0