Sikken rea

Peww äntligen tillbaka hemma igen.
Varit och grattat min kära mor som fyller år idag.
Sedan så gick jag förbi den ena second hand butiken eftersom de har ombyggnadsrea nu i två dagar, tänkte att jag alltid kan göra några bra fynd.
Hittade inte mindre än tre par t-shirtar och tre böcker, två Nora Roberts som jag inte har läst och en annan som verkade ha bra handling, På tal om just böcker..när jag fyllde år så fick jag en riktigt bra bok av min syster , en riktig bladvändare som jag tänkte tipsa er som är från 14-15 år och uppåt att läsa . Den heter Ensamma Hjärtan och Hemlösa Hundar och är skriven av Lucy Dillon. Den grep verkligen tag i mig med hull och hår för man ville så gärna veta hur det skulle gå för de olika karaktärerna och man lärde verkligen känna dem Så med andra ord rekommenderar jag den varmt. Dessutom tror jag att författarinnan ville säga något med sin bok, kanske att vi ska leva mer för nuet och inte planera så långt i förväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0