Seegt

Någon mer än jag som vill veta varför MSP är så segt ibland ?
Jag menar något fel måste det ju vara när sidan laggar och hackar som den gör ibland.
Nej det är inte fel på min dator, har provat på flera olika maskiner med olika webbläsare och det blir samma men det kanske är så att belastningen är högre då många börjar skolan imorgon igen ?
Jag vet inte...tycker inte att det är en så hållbar ursäkt heller för sidan borde ju verkligen fungera och de borde ju kunna informera om de utför arbeten. Blir sidan segare på grund av det kanske de borde stänga ner helt medan de gör jobbet.
Det är i alla fall så jag tycker om saken för det är lite jobbigt när man har 34 boonies som ska matas och det tar 5 minuter för varje på grund av lagg.
Någon mer som håller med mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0