Gotta sig i soffan och moderatorer

Idag så är det verkligen inget vidare väder här utan det är grått och det regnar med andra ord en perfekt dag för att krypa upp i soffan och se på OS eller kanske sätta sig med en god bok.
Fast luften blir ju också mycket klarare när det regnar men man vill inte gärna gå ut om man inte måste.
Har i alla fall varit iväg och handlat men tog inte paraplyt för jag trodde inte det regnade så mycket så mycket som det visade sig att det gjorde.Precis när jag var klar med ärendena fick jag ett sms från ginza om att mitt paket hade kommit så jag tog ut det direkt.Så nu ska jag riktigt gotta ner mig någon dag med åtta säsonger av McLeods döttrar som enligt mig måste vara en av de absolut bästa tv serier som har gjorts.
Sedan tänkte jag undra en sak ..vad tycker ni om att support har blivit mer synliga på MSP och gjort reglerna mer tydliga ? I alla fall de mest grundläggande har de ju lagt fram, själv tycker jag att det inte är en dag för tidigt för det har verkligen behövts mer ordning.Nu ska ingen i alla fall kunna skylla på att de inte har sett reglerna för de finns helt tydligt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0