Nya foton

Här kommer så en del av de foton som jag tog i helgen när jag var ute på långpromenad.
Fick syn på något väldigt näpet där i gräset. Ett lamm som inte var äldre än ett par veckor(träffade ägaren, han skulle ge dem vatten så vi bytte några ord och hans hund snusade på mig för att kolla in vem jag var så jag passade på att fråga om jag fick fota)
 
 
Ibland kan det vara dags för att ta en matpaus.
 
En flock med födosökande kanadagäss spatserade på en åker.
 
En bit därifrån hittade jag denna flock med grågäss som var ute i samma ärende
Nu grönskar det...
Hittade denna nyfikna unghäst i en hage. När den fick syn på mig kom den rakt travande och
verkade glad över att få lite uppmärksamhet så ajg passade på att prata lite med den, klia den på mulen och fota några fina sommarbilder.
 
 
.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta Andersson

Hej Lena!
Väldigt vackra bilder du fångar med din kamera. Gillar dina motiv. Det var trevligt med en pratstund, känner ju mig som lite av en tinkerambassadör och det är kul när någon är intresserad.
Hälsningar Birgitta

2012-08-15 @ 10:46:37
Postat av: Birgitta Andersson

Hej Lena!

Så vackra bilder du fångat med din kamera. Trevligt med en pratstund där vid hästhagen och fina bilder blev det.
Birgitta

2012-08-15 @ 10:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0