Jag som trodde

Jag som trodde att jag var tillräckligt tydlig med att dela med mig av information men så är det ju inte åtminstone så verkar det inte som så.
Eller så är det kanske bara så att några har svårt för att förstå mig...i sådana fall..NEJ jag blir inte ihop därför att jag inte vill då det ändå bara är ett spel. Dessutom försöker många att utnyttja mig för sin egen skull det vill säga att de bara vill ha mig som vän därför att jag råkar vara höglvl eller känd och så vill jag inte ha det. Det vill väl och andra sidan ingen heller..ha så kallade vänner som inte bryr sig ....
Nej tack det är ju inte så speciellt trevligt utan man vill ju ha vänner som pratar med en och bryr sig om en för den man är och inte bara för MSP.Varför är det så svårt att bara lyssna från början ibland och acceptera att man inte kan köra över folk hur som helst?
Jag bara undrar jag men jag tror det är tjat, elakheter och sådant här som får folk att till sist sluta eftersom det blir för jobbigt att klara av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0