Skogstokans

Tänkte bara mejla och meddela att jag tänker lägga ner min fotoblogg.
Det är jobbigt att ha två bloggar rullande och eftersom MSPBubblet trots allt fungerar bättre
känns det mer logiskt för mig att lägga tiden här :) där jag har läsare.
Detta innebär dock inte att jag kommer att sluta med att visa upp bilder för er snarare tvärtom utan jag har tänkt efter och beslutat mig för att lägga in Skogstokans som en kategori här istället :)
Så där kan ni inom kort hitta en del bilder som jag har fotat :)
Några nya och en del äldre guldkorn men allt kommer att vara 100% egenfotat material.
Och fråga inte efter bilder på mig , för jag har inte lust att ladda in några på grund av trista erfarenheter jag har av hur elaka folk kan vara mot varandra på nätet och irl med för den delen.
Så jag ber er att repektera mitt beslut kring detta och inte tjata mer om det ämnet.
Nu vet ni i alla fall vad som händer så jag hoppas att det här ska tillföra något bra till bloggen i alla fall när jag tar in lite mer av det som jag hade här från början.
Hoppas att ni fortsätter att läsa !

/Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0