Någon mer än jag

Är det någon mer än jag som tycker att det verkar vara färre inloggade på
MSP på kvällarna eller inbillar jag mig bara.
Kan ju vara att man är så van att det brukar lagga när det är fler inne så
därför blev jag överraskad igår kväll när jag loggade in för att sköta booniesarna lite.
Jag tror det var första gången på länge som sidan faktiskt fungerade utan krångel och jag
kunde göra det jag hade tänkt utan problem.
Fast en sak som jag funderar på är om fler och fler slutar på sidan ?
Jag får den känslan när jag läser forumet och ser hur språket som många använder till varandra har
kallnat och blivit mycket hårdare än det har varit tidigare.
Ni andra som varit medelammar ett tag kanske förstår mer av vad jag pratar om än ni som nyss har börjat
men jag tycker mig se mer i chattrummen hur en del svär och kallar andra för inte så trevliga saker.
Har en enkel fråga till er:Är det så här ni vill att det ska vara?
Jag tycker i alla fall inte det. Alla som vill spela ska kunna känna sig välkomna på MSP utan att
behöva råka ut för tråkigheter av den här graden.
För när det väl händer kan jag faktiskt förstå de som gör valet att sluta, jag är inte där än även om jag har funderat på det men samtidigt vore det fel att kliva av på grund av på grund av gliringarna.
Så jag tycker att ni ska stå på er och och skita i vad de här vissa personerna säger.
För de har inte träffat er i verkliga livet och känner er inte så de har absolut ingen rätt att vara taskiga och säga dumma saker eller att utsätta er för andra trakasserier via MSP.
Om det ändå sker så rekomenderar jag att ni rapporterar till support, se så  ja de bit faktiakt inte utan är till för att hjälpa.

Kommentarer
Postat av: Galadriella

Jag har inte spelat så länge, så jag har inget att jämföra med. Men jag tycker det är fruktansvärt med alla dessa filmer om familjemedlemmar som har dött. Jag hade aldrig kunnat göra en sån film. Blir bara ledsen och arg!! Tänk om deras systrar eller bröder ser filmen.

2012-04-25 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0