Lite gladare

Just nu är jag faktiskt lite mer positiv än vad jag har varit den senaste tiden :)
Visst låter det härligt ?
Känner mig faktiskt aningens bättre i förkylningen just nu för stunden i alla fall
så jag passar på att få lite saker bortgjorda om det skulle slå om igen.
I bästa fall så kanske jag börjar bli frisk trots allt vilket vore skönt.
Anledningen till att det bubblar lite bra energi runt här just nu är att jag fick ett
litet paket med posten igår.
Visste ju visserligen om att jag gjort en beställning men det hindrar ju inte en från att
bli glad när saken väl kommer.
Vad det var i ?
Det får ni se när jag kunnat fota det, tyvärr dåligt väder här just nu och ska visst vara det resten av veckan men i alla fall, kanske ger er ett litet smakprov sedan men riktigt fina bilder ska ni få se sedan när det inte är
gråmulet och regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0