Ingen fara

Nej det är ingen fara på taket än.
Jag har inte slutat om ni trodde det. Har bara inte varit så aktiv i dagarna på grund av
att jag har gått och dragit på mig ännu en förkylning så jag har inte orkat med att
göra så mycket. I alla fall inte att sitta vid datorn något.
Har istället mestadels bara tagit det lungt och suttit i fotöljen och sett på TV.
Turen är att det för det mesta gått någon bra film så här i påsktider.
Såg Harry Potter och Halvblodsprinsen och igår tog jag mig igenom The Ugly Truth.
Dessutom så ritar jag en del så jag kanske lägger in något av verken här när det är klart.
Hade ju lovat bilder på mina påskcupcakes men ..det blev pannkaka av dem.
Några blev bra men först så pajade spritsen så jag fick försöka göra en snygg räddning av dem.
Fast det blev mer en nödräddning och sedan när jag skulle göra den andra satsen..ja då fick jag inte till
frostingen trots att jag gjorde exakt som på den första.
Så nej det var verkligen en avig dag när allt bara gick på tok och blev fel.
Hoppas dock att ni ska kunna få njuta av lite bilder sedan när jag gör midsommarcupcakes istället :)
För fler gånger lär det ändå bli , jag har inte blivit avskräckt än så ni kan vara lugna för det :)
Vi ses igen efter helgen, ha det så lungt och skönt och passa på att njuta av våren!
Ddet tänkte jag försöka göra i alla fall när jag blir frisk igen för man blir ju inte så lite sugen på att
vara ute de dagar det är fint väder och nu när alla flyttfåglar börjar komma.
Trevlig påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0