Boonie Mania

Får en del frågor om mina booniesar av er och det tycker jag är roligt :)
Så nu tänkte jag att jag ska försöka att räta ut några av frågetecknen kring dem i alla fall.
Först så jo det var dyrt att köpa dem allihopa, en boonie kostar jo 900 sc men från början gick de till och med på 1000 sc så. Dessutom så köpte jag inte alla på en gång utan de har tillkommit allt eftersom sedan jag blev booniefanatiker :P
Om ni undrar vad som ligger bakom specialintresset så hör med Powersaga eller Paris.Laa , de vet om bakgrunden till mitt zoo *skratt*.
Skulle dock tro att det som ligger till största grunden för det är att jag tycker de är så ulligt gulliga, ungefär som sådana där luddiga kuddar ni vet ?
Fast dessutom så gillar jag ju också djur såklart annars skulle jag aldrig ha skaffat den första ens.
Enda gångerna jag tycker det är kämpigt att sköta om dem är på kvällarna om det är mycket folk inne i mitt rum samtidigt för då blir sidan verkligen seeeeeeg att ha att göra med men annars är det rätt smidigt när jag har dem i olika delar av rummet.
Från början hade jag alla i samma men jag tror faktiskt att det är mer stressande att ha det så.
Mina booniesar får mat för det mesta varannan dag åtminstone och jag samlar nästan alltid sc igen efter att jag har matat dem. På så sätt blir förlusten genom att jag har så många ändå lika med noll.
Smart sätt att spara starcoins på eller hur?
Tänktr också passa på att höra med er om det är någon mer än jag som skulle vilja se att det händer mer med djuren? En sak som jag tycker att de borde fixa är så att djuren ska kunna göra sina trick i filmerna med, varför ska man annar slägga ner en massa tid på att träna dem?
Eller om det kunde komma någon slags talangshow för djur kanske ,eller någon annan slags tävling för dem.
Varför inte en hinderbana där de måste använda tricken för att ta sig förbi olika hinder ?
Idéerna är i alla fall många jag vet så ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker om dem eller varför inte komma med era egna förslag ?
Min tanke är att när ett par, tre bra förslag har kommit in då ska jag maila in dem till support så får vi se vad som händer i framtiden. Blue for President!
 


Kommentarer
Postat av: Badbollen (på MSP)

Tänkte bara säga att jag håller med! Djuren borde få vara med mer, helt klart! :)

2012-04-20 @ 22:23:32
URL: http://msppyssel.wordpress.com
Postat av: Galadriella

Ja, eller åtminstone kunna prata i filmer. Jag har dock en fråga om Boonisar. Har letat överallt efter information men kan inte hitta den. Numer kan man inte ha fler Boonisar än 10 i sitt rum, så mkt förstår jag. Men någonstans läste jag att man kan ha fler efter lvl 10. Stämmer detta? Jag är tokig i mina djur och det hade underlättat om de fick vara ute i rummet allihop när man sköter om dom. Tack :)

2012-04-25 @ 15:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0