Tävling!

Först och främst vill jag ursökta mig för att det inte har blivit någon Veckans Boonie den här gången men om sanningen ska fram så har jag inte varit så motiverad att skriva ihop något på grund av den senaste tidens buggar med sidan.Istället för att nominera någon av mina boonies så tänker jag utlysa en liten tävling för att få namn på de av mina boonies som saknar det.
Tävlingen kommer att pågå EN vecka för att ni ska få lite tid på er helt enkelt att fundera.Ni bör också kika på vad mina andra boonier heter innan ni lämnar in era förslag eftersom jag gärna vill ha något i stil med de namn jag redan har alltså inget Sötis, Tjejen,Fläcken med mera. Dessa förslag kommer per automatik inte att räknas.
Kommer du på ett bra namn däremot som du tycker skulle passa någon av de tre på bilden, tveka inte att skicka in det via mail på MSP eller kommentarsfältet här.
Nästa Torsdag eller Fredag kommer jag att gå igenom alla förslag, utse vinnarna och belöna de som kommit på de finaste/bästa namnen som jag väljer!
Lycka till allihopa!
/XoXo Connie

Kommentarer
Postat av: Chat_Girl

Jag har kommit på ett gulligt namn till den lilla gula! ^^

Namnet är typ: Yellow Little! xD

Altså jag bara kom på ett namn, men jag tycker det är gulligt, men det är du som bedömer! ;P

2011-09-03 @ 11:59:19
URL: http://lillcutemee.blogg.se/
Postat av: Chat_Girl

Hejsan, kom på ett till namn, fast till någon av det andra två prickiga Bonniesarna. ;)

Kanske Zippo?

2011-09-04 @ 15:40:01
URL: http://lillcutemee.blogg.se/
Postat av: Daisy2

Jag kom på ett namn... Du kanske inte tycker det är så bra men.. Till den med blommor: Blom. Jag tror kanske att man kan heta det. Aja! Du avgör! <3

2011-09-07 @ 21:21:12
URL: http://daisydaisy.blogg.se/
Postat av: Acke16

Bubbly till en av dom prickiga

Poppy till en av dom prickiga

och sen Flower till den gula boonie

2011-09-10 @ 09:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0