Nya designen på MSP

Imorse när jag loggade in på MSP såg allting ut som vanligt men sedan när jag kom  hem och gick in då var allting annorlunda. Visste ju att förändringen skulle komma eftersom jag tjuvkikat på den danska sidan och förändringar kommer ju alltid först där eftersom moviestarplanet är danskt från början.
Hur som helst så var jag ju inställd på det redan innan då men jag kan säga att jag inte enbart gillar de nya ändringarna. Visst ser menyn till höger bättre ut, den med mitt hem, mail nyheter osv men hag tycker inte alls om den vänstra sidan , den där visningen av både fame och starcoins finns. Nej den hade de kunnat låtit bli att ändra tycker jag för nu känns sidan mer rörig än den gjorde förut.
Sedan gillar jag inte heller ändringen på VIP och JUDGE skylten. Nej snälla MSP flytta tillbaka den delen som det var, nu ser man ju knappt vad det står för färgerna, någon som håller med ?
Ni som undrat över Veckans Boonie, tänker göra två denan vecka eftersom pysslat med annat.

Kommentarer
Postat av: Elin (eliwn) ツ

Håller med! :)

2011-09-19 @ 15:57:56
URL: http://eliwns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0