Glad

Idag känner jag mig faktiskt glad och kreativ, det dåliga vädret till trots. Det började med att jag faktiskt fick för mig att laga något ätbart till lunch, gjorde äggstanning och stuvad spenat. Blev lite för salt men man måste ju börja någonstans så nu ska jag kunna klara den biffen med.
Sedan tyckte jag att bloggen här behövde piffas upp lite :) så jag skapade en ny knapp för Sök i bloggen och gav den liten en liten touch av MSP för att den skulle passa bättre in.
Dessutom så gjorde jag mig också en automatisk signatur så jag ska slippa sitta och skriva det under varje inlägg jag gör. Nu får den helt enkelt komma efter istället. Naturligtvis så är den helt i stil med det övriga på sidan.
Planerar även att göra en ny header så visst händer det lite saker också måste jag höra med er hur ni tycker jag ska utforma Lördagsgodiset. Funderar på något i stil med en löpsedel som de brukar ha i tidningarna men jag vet inte vad tror ni om det?
Alltså en kortare intervju med en eller ett par bilder utformat som en löpsedel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0