Nej..

Nej den här gången blir det igen veckans boonie.
Känner inte riktigt för det nu när jag råkat dra på mig en höstförkylning igen.
En höst utan dem vore underbart men det är knappast troligt att det kommer att hända på ett tag.
Började med snuva och idag har jag känt mig frusen, seg och nysig.
Det var med andra ord rena turen att jag hann ut igår för att fota, någraav korten jag tog då kommer att komma upp på skogstokan.blogg.se när jag har gått igenom och redigerat lite så jag hoppas att ni kommer ihåg att kika in där med ibland och kommentera gärna fotona.
Fast det blev ju i alla fall något, alla symptom till trots så har jag blivit klar med en ny film till förra temat som var resturang.
The Dining Out heter den och alla mina vänner och fans är välkomna att titta på den :) Hoppas ni är med på att rösta när jag lägger ut den i tävlingen. Tänkte försöka vänta så länge jag kan den här gången eftersom jag var så tidig med skördefilmen och då fick jag inget pris :/ trots att många både tittade  och att jag tjänade in bra på den.Så nej nu har jag bestämt mig för att ha mer is i magen helt enkelt, en stor isbit kanske rentaven bit av ett isberg eller varför inte en hel glaciär men jag tror att ni ändå förstår.
Annars ska jag bara slappa, vila och se på tv eller kanske ger jag mig på att rita lite så jag får vila en stund från skärmen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0