Repris

Inget skäl till oro över varför jag inte har bloggat något denna vecka.
Fick njuta av att må okej i två dagar innan förkylningen kopplade sitt grepp igen.
Det är med andra ord en seg omgång men idag mår jag i alla fall lite bättre så jag tänkte
uppdatera er om läget i alla fall.
Veckans Boonie kommer så snart jag har blivit fri från dennna irriterande slemhosta
som gör mig dubbelvikt under attackerna ibland. Nåja nog om detta nu, blev glatt överraskad när jag loggade in idag för att sköta om mina booniesar och såg att layouten var utbytt till en härligt vintrig :)
Lite onödigt dock kanske att ha ett jul-tema redan nu, det är ju faktiskt lite mindre än en månad kvar trots allt så det kanske hade varit roligare om de kunnat spara det tills veckan innan :)
Annars är det nog bara bra med mig :) tänker som sagt jobba på att försöka bli kry i helgen och gosa ner mig i soffan med en varm filt, lussebullar och årets första glas julmust medan jag ser på Stockholm Horse Show på TV.
Så glad advent på er och jag hoppas på återhörande efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0