Less

Ibland blir jag bara så less på moviestarplanet.Nej föresten inte på själva sidan utan mer på en del av dess medlemmar. En del av dem tyckt tro att det är okej att såra andra och göra andra ledsna.
MSP ska väl vara en rolig sida att vara på? Inte en sida där man blir påhoppad och anklagad för en massa saker, då är det ju inte roligt längre.
Blev senast idag påhoppad av en tjej. Bara för att jag inte godkänner vänner  hur som helst så kallade hon mig bland annat ful, otrevlig och sa åt mig att sticka& brinna när jag sa åt henne att läsa min biografi först om hon ville bli vän.
Är det så konstigt att man blir avog till att skaffa sig nya när någon beter sig sådär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0