Förkyld

Det blir nog inget av Veckans Boonie imorgon, inte som det känns nu i alla fall.
Är nämligen jätteförkyld och känner mig hängig. Är bara inne och sköter djuren samt samlar lite och gör det jag absolut orkar mellan varven.
Var helt däckad innan helgen av hostan och huvudvärken. Mår lite bättre nu men känner mig fortfarande matt och småhängig, dessutom har snuvan lossnat så jag sitter här med papper och svartvinbärste.
Så nu ska jag försöka kurera mig :) är ju så sugen på att komma ut och fota..men det ska jag skriva om mer på skogtokan.blogg.se när det känns lite bättre :)
Så nu vet ni om det i alla fall och jag hoppas att ni inte blir allt för besvikna och jag återkommer med Veckans Boonie när jag är piggare.
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0