Välkommen

Hej och välkomna ska ni vara till min nya blogg.
Eller man kanske ska säga att den är nygammal eftersom
jag bara har valt att flytta över den från bloggplatsen.se.
Om ni undrar varför så kom jag fram till att det är mycket
enklare att jobba fritt med design och bilder här på blogg.se
när man väl har lärt sig hur det fungerar.
Dessutom så märker ni säkert att jag inte har skrivit så mycket på ett tag
men tro inte att jag har slutat, nej jag bara tagit sommarlov :)
Man kan ju inte skriva jämt, eller det är klart att man kan men jag tror att det skulle bli rätt jobbigt att ha det så :)
Nåja nu vet ni vad jag har för mig och jag hoppas att ni ska trivas här lika bra som på min gamla :)
Jag kommer att behålla Veckans Bonnie såklart och Veckans stjärnskott men jag kommer även att lägga in lite mer outfits så att ni får det lite roligare.
En annan sak som också får följa med är intervjuerna som jag gör ibland och självklart så kommer även tävlingen med Boonie namn bli kvar tills att den är avgjord och alla har fått namn.
Det tror jag var allt jag hade att skriva för denna gång och nu återstår bara för mig att önska alla en bra fortsättning på sommarlovet/semester eller vad ni kan tänkas ha så lovar jag att vi ses regelbundet när jag börjar jobba igen den 1 Augusti.
Sköt om er!



/XoXo Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0