Ute att läsa biografier

I helgen har jag varit upptagen med annat och inte varit inne så mycket på MSP som kanske några av er har märkt. Fast man måste ju få lov att ha en liten paus ibland och ägna sig åt något annat med. Man kan ju inte bosätta sig vid datorn eller hur? Det skulle se bra lustigt ut dock med en madrass på golvet, en potta för att uträtta behoven i och ett spritkök för matlagningen*skratt* men nej. Dessutom tror jag man skulle bli lite asocial och tappa kontakter med på det sättet. Så nej , jag föredrog att gå på kalas och äta tårta när ena brorsbarnet fyllde 12 år. Sedan var det hästhoppning , världscuppen från London på TV och då lockade det mer att se på det än att samla starcoins en kväll(mycket för att MSP brukar lagga då med och bli FÖR långsamt.) Nu är jag dock här igen som vanligt :) Även om jag inte varit inne i helgen så har jag pratat MSP däremot, och fick höra kommentaren att det är ute att läsa folks biografier. Tyckte den kommentaren var väldigt illa vald för jag undrar om det är ute att lära känna folk också ? Tycker gott man kan ögna igenom en biografi, det tar max fem minuter på sin höjd och den lilla stunden det tar måste man väl ha tid att offra ändå om man sitter vid datorn. Tänk om du skulle vilja prata med någon på riktigt och den säger, NEJ jag har inte tid att prata med dig i fem minuter hur skulle det kännas då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0