Tigga för att levla och SNO inte min stil

Jag tycker generellt inte om när folk frågar efter autos, åtminstone inte när man ger
och inte får någon tillbaka vilket jag tycker händer lite för ofta.
Vissa går till exempel runt och tigger autos för att de vill levla men jag ber er att tänka er för
innan ni gör något sådant. Det är bara irriterande för oss som är högre level att se sådant :/
Tro inte att jag har något emot er tvärtom men ni glömmer att vi också
har fått kämpa oss fram för att faktiskt nå framgång. Man får inget gratis utan man får faktiskt
kämpa lite själv också för att komma någonstans här i världen och inte bara tro att andra ska
ge en saker som bär fram en :P
Mitt råd är att istället göra filmer som folk vill se (och INTE kortfilmer) och hitta några trevliga
MSP:are att byta autografer med, med jämna mellanrum.
Dessutom vill jag INTE att ni snor min stil. Visst är jag smickrad om ni låter er inspireras av den
och hittar på något eget med den men jag ser helst att ni hittar på något eget som ni kan göra till just ERT.
Detta skriver jag sedan jag sett en tjej som kopierat mina kläder helt, enda skillnaden
hon hade var vit ögonskugga och det tycker jag är för lite skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0