Prata inte skit

Jag tänkte bara skriva ett kort inlägg efter att ha fått ett mejl från en tjej idag som gjorde mig väldigt illa.
Det kanske är lika bra att jag skriver vad hon skrev så ni förstår varför jag tog illa vid mig av det eftersom det inte är det enda elaka mejl jag har fåttt.
Nåja hon skrev i alla fall :Du är ett äckel.
Jag förstår inte hur man kan skriva något sådant till en människa som man inte känner eller aldrig har pratat eller ens mejlat med, eller kanske är det just därför som en del känner att de kan skriva elakheter till andra på nätet?
Men då ska hon och ni veta att jag inte tolererar när folk får för sig att kasta skit på mig .Bara för att jag kanske är lite annorlunda än de flesta andra i min ålder så betyder inte det att det är fritt fram att vara taskig mot mig på det sättet.
Visst jag är en kändis på MSP men jag ska inte behöva stå ut med att folk ger sig på mig och kallar mig saker bara för att jag är vuxen. Ni som inte är intresserade av att läsa vidare kan gå men jag hoppas att några av er stannar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0