Lite besviken

Kände mig så glad och positiv i morse så jag bestämde mig för att skrida till verket med min planerade julfilm. Tyckte jag hade en bra idé med till en handling så jag satte mig ner och skapade den. Efter att den var klar så släppte jag den trots allt, för det är ju nästan jul och jag vill ju att ni ska hinna se den. Vad tror ni jag får som första betyg på den ?, jo bara tre stjärnor och inte ens någon kommentar som kunde motivera till varför den bara fick just tre stjärnor :/ Nåja tycker det är SÅ trist när vissa tydligen gör som så att de kan ge en kortis en femma, inte för filmen utan mer beroende på vem som skapat den. Det är väl ändå FILMEN som ska betygsättas inte skaparen, eller har jag fått något om bakfoten? Ni som undrar varför jag tycker det är fel att använda sig av just kortisar för att levla snabbare kan läsa det jag skrivit om dem tidigare här på bloggen för trots att många säger att man tjänar pengar så råder jag er att hålla koll på Highscores-Tjänat. Visst ser jag en del på filmer med och jag ger ärliga betyg, alltså vad jag tycker om filmen inte högre efter vem som gjort den men det som syns på Tjänat är ändå inget annat än resultatet av mitt idoga samlande i chattrummen, inget av det har inkommit genom att jag har tittat på filmer :/ Har skickat in mina synpunkter på det här till admin/support men inte fått något gehör men jag tycker att det borde vara solkart att alla pengar man tjänar faktiskt ska hamna under Tjänat och ingen annanstans ute i cyberrymden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0