Fulla muggar...

Ja jag vet, jag borde egentligen bara skriva om MSP på den hör bloggen men jag känner att jag bara
måste få visa upp mina nya muggar som jag beställde för ett par veckor sedan från England :)
Blev faktiskt ett bra pris på dem med 127 kr för tryck+frakt och det tyckte jag inte alls var så farligt efter att ha jämfört vad svenska reklambyråer tar för en liknande tjänst.





Om ni undrar vem som har fotat bilderna så är det såklart jag Connie :)
Den övre är från Junsele, fotad i somras och den andra föreställer en väggmålning på en skola.

Kommentarer
Postat av: kung edvin

den första var fin

2011-12-23 @ 17:10:45
Postat av: Alicia77 (msp)

Fina :)

2012-04-15 @ 20:02:45
URL: http://moviestaralli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0