Fråga inte..

Jag ber er att snälla fråga inte hur många starcoins jag har.
Eller det är klart fråga kan ni ju få göra men det är högst onödigt eftersom jag inte svarar på den frågan.
Nej och då menar jag att jag verkligen inte svarar, INTE på några villkor.
Varför jag inte svarar på det?
Jag tycker helt enkelt att det INTE angår någon annan hur mycket jag har.
Dessutom vill jag påminna er killar om att jag INTE heller vill bli ihop med någon av er eftersom jag inte tror på ett MSP förhållande så var snälla att läsa biografin eller här på bloggen först.
Och jag vill INTE heller ha någon bästis.
Många skriver dessutom och frågar varför jag inte vill ha vänner men var står det skrivet undrar jag ?
Jag vill gärna ha vänner men jag vill också att de respekterar vissa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0