En fundering

Tjabba, tjena, hallojsan.
Idag har jag en liten fundering att komma med så här till er som läser min MSP blogg.
Jag undrar vad ni tycker om den ?
Vet att vissa av er tycker att jag skriver lite för mycket och skulle vilja se mer bilder men håll ut.
Ska försöka tänka på det men jag vill ändå inte frångå min utgångspunkt.Den är med andra ord mest till för att läsas :) men ibland lägger jag ju upp bilder, tips och en del annat.
Det är just det där andra som inte rör MSP som jag vill höra med er om.
Hur skulle ni tycka det vore om jag återinförde lite av de där andra sakerna jag pysslar med här på bloggen ?
Min tanke är att det kanske blir lite tråkigt i längden att bara läsa om saker som kretsar kring MSP men jag vet inte vad tycker ni ?
Vill ni se mer inslag av pyssel här ?
Ni får gärna skriva ner era synpunkter rörande bloggen i ett mejl till mig eller skriv dem som en liten kommentar här så kollar jag igenom dem och funderar vidare eller så kan ni bara rösta här , tack för mig.

Vill ni ser mer pyssel på bloggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0