Nya designen

Oj vilken chock jag höll på att få idag när jag loggade in på MSP. Hade ju visserligen hört rykten om att designen skulle ändras men ändå OJ säger jag bara om förändringen. Det kommer säkerligen att ta tid att vänja sig vid den men det ser faktiskt snyggare ut och den känns mer lättnavigera än den förra. Med det menar jag att jag tycker det blivit lättare att hitta. Den känns också mer lekfull och passar sidan bättre även om vissa saker på den förra såklart också var bra.
Håller fast vid att chattrummen hade kunnat fått vara kvar för de känns bara röriga som de är nu och menyraden blev aningens otydlig men annars så får man väl ge det nya en chans också innan man evetuellt avfärdar den helt.
/XoXo Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0