Extreme homemakeover

Det är väldigt sällansom jag gör om mitt rum men det kanske ni redan har lagt märke till.
Åtminstone ni som är inne någon gång om sänder och kollar lär ha sett att jag inte är så förtjust i att möblera om helt enkelt. Detta beror på att när jag väl gör det brukar jag bli så pass nöjd att jag vill låta det vara ett tag.
Jag menar varför göra om något som redan är bra, då gör man det ju kanske bara helt i onödan.
Idag drabbades jag av ren och skär makeoverlust eller om den nu är blå. Låter mer troligt i det här fallet.
Började med mitt vanliga rum imorse
Kände att jag hade haft det här länge nog :P och för er som undrar var alla mina boonisar är så ligger de i väskan ska plocka upp dem i Party Rummet i fortsättningen, blir så rörigt att sprida ut dem alla så det är lättast att ha dem i ett och samma rum.
När jag var klar nu senare i eftermiddag såg det ut så här :) Jag blev riktigt nöjd får jag säga för jag tänkte mig bara något och gjorde men nu ska jag behålla det här för det blev ju perfekt inför vintern*skratt!
/XoXo Connie

Kommentarer
Postat av: Miss Elle

STOR SKILLNAD!

2011-09-30 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0